Uz Eurofeedback svjetlo je ljepota
Uz Eurofeedback svjetlo je ljepota
Vodeća tvrtka u dizajnu i proizvodnji uređaja za impulsno svjetlo (IPL) - tehnologije koja se koristi u estetskoj njezi i dermatološkim medicinskim tretmanima - Eurofeedback ima za cilj širenje širenja izvan naših granica. Upravo se pridružila prvoj promociji Međunarodnog akceleratora Ile-de-France iz Bpifrancea da bi sebi dala sredstva.
Godine 1989. Jean-Yves Martin, mladi inženjer energetske elektronike, osnovao je tvrtku Eurofeedback, koja dizajnira elektroničku opremu za velike industrijske, vojne, zrakoplovne i telekomunikacijske grupe, uključujući Thalès, General Electric, Alcatel ili čak Philips. Njegovo iskustvo na terenu omogućuje mu da ovlada tehnologijom ksenonskih cijevi (ili ksenonskih žarulja na pražnjenje) koje emitiraju svjetlost u obliku bljeskova. Godine 1995. razvila je svoju prvu pulsirajuću svjetlosnu opremu (IPL) za sušenje tonera i oslanjat će se na ovu tehnologiju koja se koristi posebno u laserskim tretmanima kako bi investirala u estetski i medicinski sektor na prijelazu godina. 2000., s prvim patentom podnesena 2002. Dvadeset godina kasnije prodala je svoje povijesne aktivnosti kako bi se usredotočila na ova dva tržišta. Tu je lider zahvaljujući svojim najsuvremenijim strojevima koji opremaju kozmetičare i dermatologe, a namijenjeni su trajnom uklanjanju dlačica (uništenjem folikula dlake) i foto-pomlađivanju (poticanjem proizvodnje kolagena i elastina).
"Tri godine smo svoju strategiju preusmjerili na ove aktivnosti proizvodnje fototerapijske opreme za estetske i medicinske svrhe", slaže se Jean-Yves Martin, predsjednik Eurofeedbacka, danas nositelj dvadeset i šest patenata, uključujući inovaciju u cijelom svijetu posvećenu trajnoj kosi uklanjanje bijelih i svijetlih dlačica, koje ona jedina savladava do danas. „Svi naši aparati imaju dvije verzije, jednu za kozmetičare, drugu za liječnike, za koje aktiviramo dodatne značajke, prikladne za liječenje određenih stanja koja spadaju u područje medicine kao što su hirzutizam, rozacea, pigmentacijske mrlje ili akne, prema propisi po zemljama koji nameću više ili manje standarda. Podrazumijeva se da naši strojevi imaju sve relevantne certifikate. Tvrtka također daje diplomu kozmetičarima, što ih osposobljava za korištenje njezinih strojeva.
Ove zahtjevne standarde, menadžer sudjeluje u njihovom razvoju unutar UMM-a (Unija robnih marki opreme) koja okuplja sektor kozmetičke opreme, CNEP (Nacionalna konfederacija estetike i parfumerije) i SNITEM (Nacionalna unija industrije medicinskih tehnologija). “Svoju stručnost donosimo u ovu opremu tipa IPL, koja će uskoro morati zadovoljiti drastičnije europske standarde u pogledu estetike. Već duže vrijeme vodimo kampanju da se sigurnosna ograničenja koja su na snazi u medicinskom sektoru primjenjuju na estetski sektor kako bi se spriječila upotreba opasnih strojeva, koji su štetni za imidž ove tehnologije. »
Tvrtka od 37 zaposlenika (od kojih su jedna trećina inženjeri) nalazi se u regiji Pariz. Članica francuskog Fab i Cluba Les Excellence de Bpifrance, uzastopno se pridružila dvama akceleratorima koje je pokrenula javna banka. "Prvi, rezerviran za rastuće SMI-ove Ile-de-Francea, omogućio nam je da napravimo potrebnu procjenu nakon 28 godina aktivnosti koja je mnogo evoluirala od nastanka, otkako smo se odvojili od naših povijesnih misija. , dok smo prešli na uslugu -orijentirani poslovni model. Zahvaljujući automatizaciji sustava, zapravo smo u mogućnosti ponuditi globalnu, sveobuhvatnu uslugu. Budući da su strojevi povezani, isporučujemo točan broj bljeskalica potreban operaterima - liječnicima ili kozmetičarima - koji stižu izravno na aparat putem oblaka”, napominje Raphaël Martin, zamjenik direktora Eurofeedbacka. “Dakle, imalo je smisla sudjelovati u ovom akceleratoru. Zahvaljujući kolektivnim seminarima za nadogradnju na više tema, te individualnoj 360 dijagnozi, uspjeli smo počistiti sve važne teme, bilo da je riječ o proizvodnji, vanjskom rastu, financiranju, inovacijama, brendiranju poslodavca, itd. Faza savjetovanja otkrila je internacionalnost. potrebe strategije na komercijalnoj razini. Nakon toga, logičan sljedeći korak bio je sudjelovanje u ovom drugom akceleratoru posebno namijenjenom izvozu.»
Eurofeedback, čiji su strojevi prisutni u dvadesetak zemalja - a posebice u Kanadi, Novom Zelandu, Australiji, Njemačkoj, Hrvatskoj i Cipru - želi povećati udio svog izvoza, koji danas čini 30 % njegova prometa.
Prema riječima Raphaëla Martina, „francusko tržište je snažno raslo dok su zemlje u kojima smo bili prisutni još uvijek osjećali udar krize iz 2008. i okrenuli se uređajima koji su svakako bili jeftiniji, ali prije svega manje učinkoviti. Danas je europsko tržište otvoreno za naše proizvode s visokom dodanom vrijednošću, posebice Njemačka, u kojoj radimo vrlo dobro od 2019. Stoga je međunarodni akcelerator savršeno prikladan za nas, sa značajnim udjelom personaliziranog savjetovanja o ovim temama.»
Preuzeto sa: https://www.lesechos.fr/partenaires/bpifrance/avec-eurofeedback-la-lumiere-est-beaute-1361033
IPL Blog - Sve